A hónap képe :)

A hónap képe :)

2010. július 5., hétfő

Észrevétel

Sziasztok!
Meg szeretném osztani Veletek az észrevételemet... Remélem, nem bántalak meg Titeket, de nem bírom magamban tartani...
Tudjátok, a számláló mindent elárul...
Fogalmam sincs, miért nem komiztok, de azt látom, hogy látogatjátok a blogot...
Nem könyörgök... Azt hiszem, elég volt azokból a bejegyzésekből, amelyekben megpróbáltam fenyegetőzni, és esdekeltem is már... Ha akartok írtok... Nekem csak jól esne... Tudnám, hol hibázok, és mi az, amin szerintetek változtatnom kell... De nem erőszak a disznótor... Én szeretlek Titeket így is. És örömmel tölt el, hogy ha nem is írtok, legalább olvastok. :)
Szóval, remélem, nem bántottam meg senkit.

Puszilok mindenkit!
Lina

u.i.: A tizenharmadik fejezetet még nem kezdtem el írni időhiány miatt, de a fejemben már összeállt a kép... Tehát, folytatás következik. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése