A hónap képe :)

A hónap képe :)

2010. július 8., csütörtök

Díj! :D


A blog megkapta második díját! :)
Nagyon szépen köszönöm Biunak!

Szabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám, és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról hét dolgot.
5. Tovább kell adnom a díjat másik hét blogtársamnak.
6. Be kell linkelnem Őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

1. Nagyon köszönöm, Biu! :)
2. Megvan. :)
3. Az első pontban teljesítettem. :D
4. Huh, ez nehéz...
- Az igazi nevem Krisztina.
- A barátnőm vett rá arra, hogy elolvassam a Twilightot (nagyon köszönöm neki!).
- Van még két történet, amit írok, de nem biztos, hogy publikálom.
- Társszerkesztő vagyok Anee oldalán.
- Kedvenc versíróm BravelAngel, aki nem mellesleg az egyik legjobb barátnőm. :) Köszönöm, hogy vagy! :)
- Az első fanfic, amit olvastam Alice23 tollából való.
- Kedvenc írónőm Nora Roberts.

5. Akik megérdemlik:
BravelAndel
Spirit Bliss
Gicus16
Suomi
Ancsi
Ella és Byanka
JéQa

6. Megtörtént. :D
7. Pillanatokon belül teljesítem! :)

Még egyszer nagyon köszönöm Biunak! :D

3 megjegyzés:

  1. Sya Lina! Nagyon fantasztikus a történeted!! Csak így tovább! És nagyon köszönjük Ellával a díjat!! :):) (L) A kommentek miatt pedig ne aggódj :/ Tudod én is írok egy másik történetet, és nem nagyon nézik és nem is kommiznak, de nem adom fel :):): És neked sem kell, mert majd egyszer, ha a könyvedet a kiadják és a könyvesboltok polcain lesz, akkor majd elönt a büszkeség. Akkor majd több ezren fogják olvasni és dícsérnek össze-vissza :D:D Szal csak fel a fejjel :):)

    Pussz Byanka :)

    VálaszTörlés
  2. Byanka!
    Ritka, hogy valakinek ekkora örömöt tudok szerezni... És örülök ennek! Nem fogom abbahagyni az írás... Mint írtam az Észrevétel bejegyzésben, meguntam már a könyörgést, de látom, hogy olvasnak (a számlálóból), és már ezért megéri írni...
    Köszönöm a biztatást! :)

    Puszi
    Lina

    VálaszTörlés